Thursday 24 January 2013

ODE AAN WOORDE

Nou ja, daar waag ek sowaar my hand aan blog. Blog? Wat 'n vreemde woord maar ek doen dit wrintie waar. Miskien doen ek dit omdat die mistieke, wonderwêreld van woorde, sinne, boeke en biblioteke altyd 'n integrale deel van my lewe was, steeds is en selfs deur Kindle-tye so sal bly.

Woorde kan in my kop wees, woorde kan gesê word of dit kan deur my vingers na die papier vloei. Ek kan woorde proe, dit in my mond rol en versigtig uiter. Soms kan ek dit onverskillig na iemand slinger of dit ongesê laat bly. Met woorde kan ons skade doen en ons kan goed doen. Woorde bring reuke, kleure, gevoelens en klanke, helder na elkeen van ons. Dit gee lyf aan elke sintuig. Dit gee dimensie aan wie jy is.

Woorde beskryf  alles: onthou-tye en vergeet- tye, goeie-tye en swaar-tye. Woorde het baie jassies. Dit kan 'n kommunikasie-, ontspanning- of werksjas aanhê. Woorde kan jy inspan, klein en groot, lank en kort totdat dit sinmaak en 'n sin maak en naderhand 'n storie. 'n Storie word 'n boek en boeke is ons lewe.

Woorde is.

No comments:

Post a Comment

MEER AS NET ‘N KWILT Vandat ek kon onthou was kwilts, of soos dit in die volksmond bekend staan, lappieskomberse deel van my lewe. Me...